8 Ocak 2008 Salı

sosyal bilgiler Adım Adım Türkiye

İçerik Düzeyi Sosyal Bilgiler
Sınıf Düzeyi 4-5. Sınıf
Tema Adı Adım Adım Türkiye
Beklenen Performans Araştırma, İnceleme, Gözlem, Sınıflandırma
Ödevin Konusu
Sizden; “Türkiye’nin coğrafi bölgelerinden olan ………………………..............Bölgesinin tarihi,turistik değerleri ve doğal güzellikleri’’ konulu bir araştırma yapmanızı ve bu araştırmayı uygun resimler kullanarak hazırlamanızı istiyorum.
Bu ödevi hazırlarken:
·1 Tarihi ve turistik değerin ne olduğunu araştırınız. Tarihi ve turistik değer olabilecek eserleri listeleyiniz.
·2 Neler doğal güzellik sayılabilir listeleyiniz.
·3 Bölgenin tarihi,turistik ve doğal güzellikleri ile ilgili resimler toplayınız.Resmini bulamadığınız tarihi,turistik ve doğal güzelliklerin resmini siz yapınız.
·4 Listelediğiniz doğal afetlerle ilgili resimler toplayınız. Resmini bulamadığınız doğal afetin resmini siz yapınız.
·5 Bu tarihi,turistik ve doğal güzellikleri korumak için neler yapılabileceğini listeleyiniz.
·6 Bölgenin bir haritasını çizerek tarihi,turistik ve doğal güzelliklerin bulunduğu illeri işaretleyip,illerin adlarını yazınız.

0 yorum:

Yorum Gönder

Aşağıdaki Formu kullanarak bizimle iletişime geçebilir , yorum bırakabilirsiniz.